tvorba www stránek brno
Publikováno 08.12.2012 v 22:47 v kategorii Novinky, přečteno: 293x
Video Co-Occurrence
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a pořád budou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na evaluaci webu a dohromady i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v první řadě. Však dnes už bude zřejmé, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený pravda. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních postupů. Máme možnost vidět, že google klade nejvíce největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.